Asiakaspalvelu ja Helpdesk

PDF Print Mail

Jokainen onnistunut asiakaskohtaaminen tuottaa yrityksellenne arvoa ja tyytyväisiä asiakkaita. Verkkoasioinnin sekä mobiilin ja sosiaalisen median käytön voimakas kasvu asettavat kohtaamisille kuitenkin aivan uudenlaiset vaatimukset; asiakkaat odottavat palvelua juuri silloin kuin heille sopii, ja juuri siellä missä heille sopii.

Me Sentraalissa voimme auttaa yritystänne onnistumaan asiakaskohtaamisten hoidossa monikanavaisesti joka päivä vuorokauden ympäri. Tarjoamme tehokkaita ulkoistettuja ratkaisuja asiakaspalvelun ja teknisen tuen hoitamiseksi. Palvelemme kolmella paikkakunnalla noin 300 palvelualttiin ammattilaisen voimin. Omaamme pitkän kokemuksen palveluratkaisujen tuottamisesta eri toimialoilla sekä tyytyväiset ja sitoutuneet asiakkaat.

Monipuoliset asiakaspalvelukokonaisuudet sekä tekninen tuki ovat vahvinta osaamistamme. Voimme hoitaa yrityksenne asiakaspalvelun ja/tai teknisen tuen joko kokonaan tai osia siitä. Halutessasi voimme tuottaa yrityksellenne teknistä käyttötukea myös ns. white label-palveluna eli yrityksenne tai tuotteenne nimissä.

Asiakaspalveluratkaisut
Hoidamme yrityksenne kaikki asiakaspalvelukontaktit ja aktiivisen yhteydenpidon asiakkaisiin, kaikissa kanavissa.
Helpdesk
Ratkomme asiakkaittenne tekniset ongelmat tuotteenne tai palvelunne käytössä kustannustehokkaasti.
Vaihde- ja välityspalvelut
Hoidamme yrityksenne vaihde- ja välityspalvelut laadukkaasti ja tehokkaasti.
Tiesitkö?

Asiakkaasi on sosiaalinen ja monikanavainen – oletko sinä? Nykypäivän asiakkaalle on merkityksellistä se että asiat hoituvat kätevästi ja siellä kanavassa missä ja milloin asiakas haluaa asiansa toimittaa. Jokainen kohtaaminen asiakkaasi kanssa on mahdollisuus!

Lisätietoja
Olli Salmela
044 027 4848