Asiakaspalvelukumppani

img_Sentraali_lyhyesti

Erinomainen asiakaspalvelukumppani yrityksellesi

Pyydä yhteydenottoa
Sulje
Fields marked with a * are required

Täytä tietosi alla olevaan lomakkeseen, niin kerromme sinulle lisää asiakaspalveluratkaisuistamme.


asiakaspalvelukumppani1

On kahdenlaisia asiakaskohtaamisia: onnistuneita ja epäonnistuneita. Ainoastaan ensin mainitut tuottavat tyytyväisiä asiakkaita ja sen myötä rahaa.

Hyvässä asiakaspalvelukokemuksessa on aina kyse aidosta, välittävästä ja inhimillisestä kohtaamisesta. Sellaiset eivät synny vahingossa, vaan vahvan kokemuksen ja osaamisen kautta. Siksi tarvitaan osaavia ja työhönsä sitoutuneita ihmisiä.

Sentraali auttaa yritystäsi onnistumaan kaikissa kanavissa joka päivä vuorokauden ympäri. Meillä on erittäin vahva kokemus onnistuneiden asiakaskohtaamisten tuottamisesta, sillä olemme tarjonneet niitä jo vuodesta 1911 lähtien. Jotain osaamisestamme kertoo se, että 0 100 100:n käyttäjistä jo 89% prosenttia suosittelisi palveluamme muillekin!


Tarjoamme ratkaisun kaikkiin tarpeisiin

  • Annamme sinulle vastaukset mm. seuraaviin kysymyksiin:
    • Kuinka yritykseni hoitaisi asiakaspalvelun sekä tehokkaasti että laadukkaasti, kun oman henkilöstön osaaminen on tuotteiden ja palveluiden kehittämisessä?
    • Kuinka yritykseni pystyisi järkevästi hoitamaan suuret volyymivaihtelut asiakaspalvelupyynnöissä?
    • Kuinka yritykseni järjestäisi perusasiakaspalvelun niin, että asiantuntijamme voisivat keskittyä vain vaikeimpiin tapauksiin
    • Kuinka yritykseni kykenisi organisoimaan ja resursoimaan asiakaspalvelun kaikkiin tarvittaviin kanaviin?
  • Määrittelemme yhdessä yrityksesi kanssa juuri teille sopivan ratkaisun.
  • Olemme valtakunnallisesti merkittävä asiakaspalvelukumppani (katso “Palveluesimerkit” ja “Referenssit” -sivuilta mitä kaikkea teemme ja kenen kanssa).

asiakaspalvelukumppani2


Miten kumppanuus toimii käytännössä?

asiakaspalvelukumppani3

bullet Autamme yritystäsi ulkoistuksen ja asiakaspalvelukumppanuuden aloittamisessa ja ohjaamisessa. Tiedämme, mitkä ovat kriittiset onnistumisen edellytykset ja tunnemme sudenkuopat. Lue lisää, miten pääset onnistuneeseen asiakaspalvelukumppanuuteen.

bullet Koska asiakaspalvelu on yksi yrityksen avaintoiminnoista, haluamme toimia asiakkaan liiketoimintatavoitteiden mukaisesti. Siksi asiakasyritys vastaa aina ulkoistetun asiakaspalvelun ohjaamisesta yhdessä sovittujen toimintamallien kautta.

bullet Asiakaspalvelutiimimme toimii käytännössä kuin osa yrityksesi organisaatiota.

bullet Kattavan raportoinnin ansiosta yrityksesi pysyy koko ajan tilanteen tasalla. Jatkuva seuranta mahdollistaa toiminnan kehittämisen haluttuun suuntaan.


Miksi juuri Sentraali?

  • Onnistuneet asiakaskohtaamiset (esim. 0 100 100 käyttäjistä 89% prosenttia suosittelisi palvelua)
  • Ainutlaatuinen kyky käsitellä suuria volyymejä 24/7
  • Osaavat ja työhönsä sitoutuneet ihmiset
  • Laaja ja tyytyväinen asiakaskunta
  • Toimivat järjestelmät
  • Vahva kokemus – asiakaspalvelua jo vuodesta 1911
  • Vahva tausta osana pohjoismaista Eniro-konsernia

asiakaspalvelukumppani4



Kiinnostuitko aiheesta?

Lue lisää blogikirjoituksistamme asiakaspalvelukumppanuuden mahdollisuuksista ja hyödyistä.

Vastaako asiakaspalvelusi suomalaisten odotuksia >
Sentraalista erinomainen asiakaspalvelukumppani yrityksellesi? >

Olli Salmela

Etsitkö osaavaa kumppania?

Haluatko kuulla lisää, miten voisimme tukea yritystäsi asiakaspalvelulle asetettujen tavoitteiden saavuttamisessa? Ota minuun yhteyttä ja järjestetään tapaaminen.

Puh. 029 0100123