Asiakaspalvelukumppani

Palveluesimerkit

Pyydä yhteydenottoa
Sulje
Fields marked with a * are required

Täytä tietosi alla olevaan lomakkeseen, niin kerromme sinulle lisää asiakaspalveluratkaisuistamme.


palveluesimerkit1

Asiakaspalvelu (24/7)

Keskitä yrityksesi voimavarat ydintoimintaanne ja anna meidän vastata asiakaspalvelusta. Saat kustannustehokkaan, juuri teidän tarpeisiinne sopivan asiakaspalvelukokonaisuuden, joka on käytössä sopimuksen mukaan – vaikka 24/7. Huolehdimme asiakkaistasi ja hoidamme asiakasviestintää eri kontaktikanavien kautta: mm. puhelimitse, sähköpostitse, sosiaalisessa mediassa. Asiakaspalvelumme skaalautuu nopeasti ja tehokkaasti käsittelemään suuriakin määriä erilaisia yhteydenottoja.


Chat-asiakaspalvelu

Chat-asiakaspalvelu (24/7)

Huolehdi chat-palvelijoidemme avulla asiakkaistasi myös verkossa. He opastavat henkilökohtaisesti asiakkaitasi verkkopalvelun käytössä, tarjoavat apua lisätietokysymyksiin sekä tekevät konsultoivaa myyntiä. Chat-palvelullamme varmistavat asiakkaittesi verkkoasioinnin etenemisen ja verkko-ostosten onnistumisen. Chat-asiakaspalvelijamme ovatkin kuin liikkeen myyjiä tai infotiskin työntekijöitä, joita voi lähestyä pienenkin kysymyksen vuoksi.

Tutustu tarkemmin chat-palveluihimme ›


palveluesimerkit6

Tekniset tukipalvelut (24/7)

Jos tekninen neuvonta ei ole ominta alaasi, jätä se meidän huoleksemme. Osaavat ammattilaisemme selvittävät asiakkaidesi teknisiä ongelmia ja tarjoavat niihin apua tai välittävät tarvittaessa tiedot eteenpäin esimerkiksi korjaajalle.


palveluesimerkit3

Vaihdepalvelut

Oman vaihteen ylläpitäminen vaatii esim. sijaistusten takia useamman henkilön panoksen. Siksi se ei ole välttämättä tehokkain ratkaisu yrityksellesi. Me hoidamme sujuvasti kymmenien yritysten vaihteita. Autamme asiakastasi löytämään oikean henkilön tai kanavan asiansa selvittämiseen. Välitämme viestejä ja tietoa yrityksesi ja asiakkaidesi välillä. Palvelumme sisältää myös asiakasneuvonnan ja erilaiset infopalvelut.


palveluesimerkit4

Asiakkuuden hoitopalvelut

Haluatko ammattilaisten vastaavan yrityksesi asiakassuhteista? Me saamme asiakkaasi tuntemaan itsensä arvokkaiksi huolehtimalla heistä ja heidän sopimustilanteistaan tarpeidenne mukaisesti. Olemme yhteydessä asiakkaaseen esimerkiksi sopimuskauden lähestyessä loppuaan ja päivitämme sen jatkumaan. Autamme yritystäsi kehittämään asiakkuudenhoitoprosesseja kattavan raportoinnin avulla ja vaikutamme niin asiakastyytyväisyyden kuin myynninkin kasvuun.

palveluesimerkit7

Verkkokaupan tuki (24/7)

Vahvista verkkokauppaasi avullamme. Me opastamme asiakastasi ostoprosessin etenemisessä, tuemme häntä ostopäätöksen tekemisessä ja varmistamme, että itse ostotapahtuma sujuu nopeasti ja luotettavasti. Tarjoamme myös tuote-, laskutus-, takuu-, huoltoneuvontaa ja koordinoimme tuotepalautuksia.


palveluesimerkit2

Sosiaalinen media (24/7)

Sinun ei tarvitse olla sosiaalisen median asiantuntija – riittää, että me olemme. Hoidamme moderointia ja valvontaa ja palvelemme asiakkaitasi sosiaalisessa mediassa yrityksesi nimissä. Hallitsemme myös erilaisten chat-keskustelujen sekä keskustelusivujen ja -palstojen valvonnan, moderoinnin ja some-asiakaspalvelun yli kymmenen vuoden kokemuksella.


palveluesimerkit5

Taksien välityspalvelu (24/7)

Välitämme takseja 24/7 ja organisoimme ja järjestelemme erilaisia kyytejä. Hoidamme halliten tehokkaasti suuretkin volyymivaihtelut.


palveluesimerkit8

Tallennuspalvelut

Jos kaipaat yrityksesi toimistotöihin lisää kustannustehokkuutta, anna meidän auttaa. Käsittelemme puolestanne asiakaskirjeitä ja tilauslomakkeita ja tallennamme järjestelmiinne esimerkiksi asiakkailtanne keräämänne kanta-asiakaskorttitilausten tiedot.


Kiinnostuitko palveluistamme?

Lue blogikirjoituksistamme onnistuneesta asiakaspalvelukokemuksesta ja asiakaspalvelun ulkoistuksen positiivisista vaikutuksista kustannuksiin.

Onnistuneen asiakaspalvelukokemuksen peruspilarit >
Voisivatko asiakaspalvelun kustannukset perustua asiakaskohtaamisten hoitamiseen ja joustaa tarpeiden mukaisesti? >

Lue lisää referensseistämme

frontpage_logo_loistefrontpage_logo_aluetaksi

Olli Salmela

Etsitkö osaavaa kumppania?

Haluatko kuulla lisää, miten voisimme tukea yritystäsi asiakaspalvelulle asetettujen tavoitteiden saavuttamisessa? Ota minuun yhteyttä ja järjestetään tapaaminen.

Puh. 029 0100123