Asiakaspalvelukumppani

Referenssit

Pyydä yhteydenottoa
Sulje
Fields marked with a * are required

Täytä tietosi alla olevaan lomakkeseen, niin kerromme sinulle lisää asiakaspalveluratkaisuistamme.


“Sentraalin ratkaisulähtöisyys vakuuttaa – sellaista haastetta ei ole, jota ei lähdettäisi yhdessä ratkomaan.”

— Katarina Ylikorkala, liiketoimintajohtaja, sähkönmyynti, Loiste Energia

Lue lisää ›

“Sentraalin kanssa voin luottaa siihen, että niin palvelu- kuin asiaosaaminenkin ovat korkealla tasolla.”

— Jouko Kalsi, osastopäällikkö, DNA

Lue lisää ›


referenssit_logo_3_kainuu

Kuvaus:

Kainuun sosiaali- ja terveydenhuollon kuntayhtymä tuottaa Hyrynsalmen, Kajaanin, Kuhmon, Paltamon, Ristijärven, Sotkamon ja Suomussalmen kuntien sosiaali- ja terveyspalveluita. Sentraali hoitaa kuntayhtymän tarjoamien kuljetuspalveluiden tilausvälityksen öisin ja viikonloppuisin kokonaisuudessaan sekä toimii lisäresurssina päivisin.


referenssit_logo_4_asiakastieto

Kuvaus:

Suomen Asiakastieto Oy on johtava yritysjohdon, taloushallinnon, riskienhallinnan sekä myynnin ja markkinoinnin tietopalveluyhtiö Suomessa. Asiakastieto ylläpitää Suomen suurinta yksityistä yritystietokantaa, joka sisältää ajantasaiset tiedot kaikista suomalaisyrityksistä ja niiden avainhenkilöistä. Sentraali ja Asiakastieto ovat tehneet yhteistyötä usean vuoden ajan.

referenssit_logo_5_aluetaksi

Kuvaus:

Sentraali vastaa usean toimijan taksivälityksestä 24/7. Organisoimme ja järjestelemme erilaisia taksitilauksia ja hallitsemme tehokkaasti suuretkin volyymivaihtelut. Yhteistyön myötä asiakkaamme ovat saavuttaneet useita merkittäviä etuja. Esimerkiksi Oulun Aluetaksin asiakaspalvelun laatu on parantunut ja jonotusajat puolittuneet keskimääräisestä 30 sekunnista 12 sekuntiin. Ulkoistaminen on keventänyt yrityksen organisaatiojohtamista ja vapauttanut resurssienhallintaa. Merkittäviä säästöjä on syntynyt myös siitä, että kiinteiden kustannusten sijaan Oulun Aluetaksi maksaa ainoastaan vastatuista puheluista.


referenssit_logo_6_my_safety

Kuvaus:

Kansainvälinen mySafety tarjoaa yrityksille ja yksityishenkilöille erilaisia turva- ja vakuutuspalveluita. Sillä on Suomessa n. 120 000 asiakasta, joita se auttaa esimerkiksi sulkemaan kadonneita tai varastettuja maksukortteja, henkilöpapereita ja matkapuhelimia. Sentraali tukee mysafetyä asiakaspalvelun toteutuksessa 24/7.

referenssit_logo_7_ultracom

Kuvaus:

Ultracom Oy kehittää, markkinoi ja tuottaa erilaisiin tarpeisiin radioteknisiä laitteita ja sovelluksia. Näitä ovat esimerkiksi GPS-koiratutkat metsästäjille, matkapuhelinohjelmistot luonnossa liikkuville sekä paikannuslaitteet porojen ja muun vapaana laiduntavan karjan seurantaan. Sentraali vastaa Ultracomin teknisestä asiakaspalvelusta metsästys- ja ulkoilusegmentteihin liittyvien tuotteiden osalta. Opastamme esimerkiksi laitteiden ja ohjelmistojen käyttöönotossa sekä ongelmatilanteissa.


referenssit_logo_8_ekokymppi

Kuvaus:

Ekokymppi, Kainuun jätehuollon kuntayhtymä, hoitaa Kainuun kunnille lakisääteisesti kuuluvia jätehuollon palveluja ja viranomaistehtäviä. Sen tehtäviin kuuluu mm. jätehuollon järjestäminen asuin- ja lomakiinteistöille sekä neuvonta ja tiedotus. Sentraali vastaa Ekokympin puhelimitse tapahtuvasta asiakaspalvelusta, johon kuuluu mm. jätteiden lajitteluneuvonta, laskutusneuvonta, mahdollisten kiinteistömuutosten kirjaaminen, tarvittaessa asiakaskirjeiden postitus sekä valvonta-aineiston seulonta. Vahvuutemme yhteistyössä on skaalautuvuus, sillä yhteydenottojen määrä vaihtelee suuresti.

frontpage_logo_pohjolanmatkafrontpage_logo_hsy

Olli Salmela

Etsitkö osaavaa kumppania?

Haluatko kuulla lisää, miten voisimme tukea yritystäsi asiakaspalvelulle asetettujen tavoitteiden saavuttamisessa? Ota minuun yhteyttä ja järjestetään tapaaminen.

Puh. 029 0100123