Asiakaspalvelukumppani

img_Sentraali_lyhyesti

Sentraali kumppanina

Pyydä yhteydenottoa
Sulje
Fields marked with a * are required

Täytä tietosi alla olevaan lomakkeseen, niin kerromme sinulle lisää asiakaspalveluratkaisuistamme.


Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'ninja_forms_display_process_message' not found or invalid function name in /var/www/html/sentr_prod/www/wordpress/wp-includes/plugin.php on line 525

Asiakaspalvelu on taitolaji. Valitsemalla osaavan ja kokeneen kumppanin varmistat sekä asiakkaittesi tyytyväisyyden että oman mielenrauhasi.

Me olemme tuottaneet onnistuneita asiakaskohtaamisia jo vuodesta 1911 lähtien. Jotain osaamisestamme kertoo se, että esimerkiksi 0 100 100:n käyttäjistä 89% prosenttia suosittelisi palveluamme muillekin!

Miksi juuri Sentraali?

Meillä on vahva tausta osana pohjoismaista Eniro-konsernia. Panostamme voimakkaasti henkilöstön osaamiseen ja hyvinvointiin. Siksi he ovat sitoutuneita niin meihin kuin asiakkaisiimmekin.

Kykenemme hoitamaan tehokkaasti ja laadukkaasti vaihtelevia ja suuriakin volyymejä. Huippuunsa hiottu resurssienhallinta sekä pitkälle kehitetyt järjestelmämme varmistavat, että asiakaskontaktit hoidetaan sovitussa ajassa.

Autamme yritystäsi asiakaspalvelukumppanuuden aloittamisessa ja ohjaamisessa. Tiedämme, mitkä ovat kriittiset onnistumisen edellytykset ja tunnemme sudenkuopat. Vankan kokemuksemme ansiosta ymmärrämme, mitä onnistunut asiakaspalvelukumppanuus vaatii ja osaamme ohjata prosessia koko ajan oikeaan suuntaan. Lue lisää, miten pääset onnistuneeseen asiakaspalvelukumppanuuteen.

Koska asiakaspalvelu on yksi yrityksen avaintoiminnoista, haluamme toimia asiakkaan liiketoimintatavoitteiden mukaisesti. Siksi asiakasyritys vastaa aina asiakaspalvelun ohjaamisesta yhdessä sovittujen toimintamallien kautta. Asiakaspalvelutiimimme toimii käytännössä kuin osa yrityksesi organisaatiota.

Pidämme yrityksesi koko ajan tilanteen tasalla kattavalla raportoinnilla ja seurannan avulla voimme kehittää toimintaa haluttuun suuntaan.


reilu-web-iso

Asiakkuusmarkkinointiliitto (ASML) ry on myöntänyt Sentraalille Reilu Työnantaja –statuksen ja merkin. Merkin myöntäminen antaa vahvan signaalin siitä, että Sentraali on sitoutunut oikeudenmukaiseen, rehelliseen ja läpinäkyvään toimintatapaan. Alan luotettavien palveluntarjoajien löytäminen on tärkeää niin toimeksiantajille kuin työntekijöillekin.

Olli Salmela

Etsitkö osaavaa kumppania?

Haluatko kuulla lisää, miten voisimme tukea yritystäsi asiakaspalvelulle asetettujen tavoitteiden saavuttamisessa? Ota minuun yhteyttä ja järjestetään tapaaminen.

Puh. 029 0100123