Asiakaspalvelu­ratkaisut

Esimerkkejä palveluistamme

palveluesimerkit1

Asiakaspalveluratkaisut

Tuotamme yrityksellesi laadukasta asiakaspalvelua ja onnistuneita asiakaskohtaamisia kaikissa kanavissa. Saat kustannustehokkaan ja juuri yrityksesi tarpeisiin sopivan asiakaspalvelukokonaisuuden, joka on käytössä sopimuksen mukaan – vaikka läpi vuorokauden vuoden jokaisena päivänä. Lähtökohtamme on aina määritellä ja löytää kunkin yrityksen tilanteeseen sopivin yksilöllinen ratkaisu. Huolehdimme asiakkaistasi ja hoidamme asiakasviestintää eri kanavien kautta esimerkiksi puhelimitse, sähköpostitse, chatilla ja sosiaalisessa mediassa. Asiakaspalvelumme skaalautuu nopeasti ja tehokkaasti käsittelemään suuriakin määriä erilaisia yhteydenottoja.


palveluesimerkit7

Verkkokaupan asiakaspalvelu

Varmista verkkokauppasi menestyminen laadukkaalla asiakaspalvelulla. Verkkokaupan asiakaspalvelijoidemme avulla pidät huolen, että asiakkaasi saavat monipuolista ja helposti tavoitettavaa palvelua myös verkossa – aina kun he sitä tarvitsevat. Opastamme asiakastasi verkko-ostamisen etenemisessä, tuemme häntä ostopäätöksen tekemisessä ja varmistamme, että itse ostotapahtuma sujuu nopeasti ja luotettavasti.

Tutustu verkkokaupan asiakaspalveluratkaisuihimme ›


palveluesimerkit2

Sosiaalisen median asiakaspalvelu

Anna tukea ja apua asiakkaillesi siellä missä he ovat. Some-asiakaspalvelulla asiakkaasi tavoittavat yrityksesi helposti ja nopeasti. Sosiaalisen median asiakaspalveluun erikoistuneet ammattilaisemme palvelevat asiakkaitasi puolestasi ja tekevät juuri sinun yrityksellesi sopivaa asiakaspalvelua. Hallitsemme myös erilaisten chat-keskustelujen sekä keskustelusivujen ja -palstojen moderoinnin ja valvonnan.

Tutustu sosiaalisen median asiakaspalveluumme ›


palveluesimerkit6

Tekniset tukipalvelut

Huolehdimme teknisestä neuvonnasta yrityksesi puolesta. Osaavat ammattilaisemme selvittävät asiakkaidesi teknisiä ongelmia ja tarjoavat niihin apua tai välittävät tarvittaessa tiedot eteenpäin esimerkiksi korjaajalle.


palveluesimerkit3

Vaihdepalvelut

Hoidamme sujuvasti yritysten vaihteita. Autamme asiakastasi löytämään oikean henkilön tai kanavan asiansa selvittämiseen, välitämme viestejä ja tietoa yrityksesi ja asiakkaidesi välillä. Palvelumme sisältää myös asiakasneuvonnan ja erilaiset infopalvelut.

Chat-asiakaspalvelu

Chat-asiakaspalvelu

Chat-asiakaspalvelijoidemme avulla huolehdit asiakkaistasi myös verkossa ja mahdollistat henkilökohtaisen asiakaspalvelun juuri silloin kun asiakkaasi sitä tarvitsevat, tarvittaessa vuorokauden ympäri. Chat-palvelijamme opastavat asiakkaitasi verkkopalvelun käytössä, tarjoavat apua lisätietokysymyksiin sekä tekevät konsultoivaa myyntiä. Chat-asiakaspalvelulla varmistat asiakkaittesi verkkoasioinnin etenemisen ja verkko-ostosten onnistumisen.

Tutustu tarkemmin chat-asiakaspalveluumme ›


palveluesimerkit4

Asiakkuuden hoitopalvelut

Huolehdimme asiakkaistasi ja heidän sopimustilanteestaan yrityksesi tarpeiden mukaisesti. Olemme yhteydessä asiakkaaseen esimerkiksi sopimuskauden lähestyessä loppuaan ja päivitämme sen jatkumaan. Autamme yritystäsi kehittämään asiakkuudenhoitoprosesseja kattavan raportoinnin avulla ja vaikutamme niin asiakastyytyväisyyden kuin myynninkin kasvuun.


palveluesimerkit5

Taksien välityspalvelu

Välitämme takseja 24/7 sekä organisoimme ja järjestelemme erilaisia kyytejä. Hoidamme tehokkaasti ja halliten suuretkin volyymivaihtelut.


palveluesimerkit8

Tallennuspalvelut

Tuomme kustannustehokkuutta yrityksesi toimistotöihin. Käsittelemme yrityksesi puolesta asiakaskirjeitä ja tilauslomakkeita sekä tallennamme yrityksesi järjestelmiin esimerkiksi kanta-asiakaskorttitilausten tiedot.

Etsitkö erinomaista asiakaspalvelu­kumppania?

Haluatko kuulla lisää, miten voisimme tukea yritystäsi asiakaspalvelulle asetettujen tavoitteiden saavuttamisessa? Ota minuun yhteyttä ja järjestetään tapaaminen.

Sulje