Asiakaspalvelu­ratkaisut

Verkkokaupan asiakaspalvelu yrityksille

Asiakkaasi tarvitsevat monipuolista ja helposti tavoitettavaa asiakaspalvelua myös verkossa. Varmista verkkokauppasi menestyminen laadukkaalla asiakaspalvelulla.

Verkkokaupan asiakaspalvelun avulla pidät huolen, että asiakkaasi voivat olla yhteydessä yritykseesi itselleen mieluisalla tavalla esimerkiksi puhelimen, sähköpostin tai chat-palvelun kautta – tarvittaessa jopa 24/7. Verkossa ostaminen tapahtuu usein iltaisin ja viikonloppuisin ja monipuolisella asiakaspalvelulla vastaat asiakkaittesi tarpeeseen hoitaa asioita mutkattomasti ajasta ja paikasta riippumatta.

Me Sentraalilla hoidamme asiantuntemuksella ja laadulla verkkokaupan asiakaspalvelua ja myynnin tukea kaikissa tarvittavissa kanavissa. Tarjoamme helposti saavutettavaa ja monipuolista asiakaspalvelua verkkokauppasi yhteyteen.


Verkkokaupan asiakaspalvelun hyödyt yrityksellesi

 Parannat verkkokauppasi myyntiä
Verkkokauppa keskeytyy useasti asiakaspalvelun puutteeseen: asiakas ei saa apua lisätietokysymyksiinsä tai verkkopalvelun käyttöön. Asiakaspalvelumme avulla varmistat ostamisen etenemisen ja sen kautta voi myös kerätä liidejä, ohjata harkitusti myymälöihin ja tehdä konsultoivaa myyntiä yksittäisen asiakkaan tarpeisiin.

 Nostat asiakastyytyväisyyttä
Asiakkaat vaihtavat verkossakin palveluntarjoajaa huonon asiakaspalvelun vuoksi. Ongelmatilanteissa ja neuvoja tarvitessaan he asioivat mielellään ihmisen kanssa ja henkilökohtaisen asiakaspalvelun saatavuutta pidetään tärkeänä digiaikakaudellakin. Asiakaspalvelumme avulla varmistat laadukkaan tuen ja palvelun yksittäisille asiakkaillesi.

 Herätät luottamusta
On tärkeää tarjota asiakkaille mahdollisuus saada haluamallaan tavalla nopeasti yhteys myyjään, vaikkapa chat-palvelun, puhelimen tai sähköpostin avulla. Asiakaspalvelun ja yhteystietojen löydettävyys korostuu erityisesti silloin, kun asiakas asioi ensimmäistä kertaa verkkokaupasta, joka ei ole hänelle entuudestaan tuttu tai josta hän ei ole kuullut muilta kuluttajilta.

 Parannat asiakaskokemusta ja kehität verkkopalvelua
Asiakasrajapinnasta saatavan tiedon perusteella yrityksesi voi tunnistaa asioinnissa esille tulevia ongelmia tai tyypillisiä kysymyksiä, joihin kannattaa kiinnittää huomioita esimerkiksi verkkopalvelun itsepalvelun kehittämisessä. Asiakaspalvelusta saatavan tiedon perusteella yrityksesi voi tunnistaa verkkokaupan kehitystarpeita, joita ei pelkällä analytiikalla ja mittaamisella havaittaisi.


Asiantuntevat asiakaspalvelijamme verkossa

Toteutamme asiakaspalvelusi juuri sinun yrityksesi tarpeiden mukaisesti esimerkiksi chatilla, puhelimitse ja sähköpostitse. Hoidamme myös verkkolomakkeiden kautta tulevat yhteydenotot. Kokemustemme mukaisesti asiakkaiden tarpeet ovat verkkoasioinnissa usein samankaltaisia kuin muissakin kanavissa. Teemme ammattitaidolla esimerkiksi seuraavaa:

  • Opastamme asiakastasi etenemään ostoprosessin eri vaiheissa
  • Tuemme ostopäätöksen tekemisessä
  • Vastaamme nopeasti, tehokkaasti ja ammattimaisesti asiakkaiden yhteydenottohin kanavasta riippumatta
  • Palvelemme tarvittaessa jopa 24/7
  • Tarjoamme tuote-, laskutus-, takuu- ja huoltoneuvontaa
  • Koordinoimme tuotepalautuksia

 

Haluatko kuulla lisää?

Kerron mielelläni, miten voisimme tukea yrityksesi verkkokauppaa. Ota yhteyttä ja järjestetään tapaaminen!

Sulje