Asiakaspalvelu­ratkaisut

Referenssejä kumppanuuksistamme

Alansa vahvimmat asiakaslupaukset

Sentraali auttaa STARKia varmistamaan alansa vahvimmat asiakaslupaukset.

Lue lisää ›

Toimialan paras palvelukokemus

Sentraalin avulla Loiste yhdistää parhaan palvelukokemuksen ja kustannusten skaalautuvuuden.

Lue lisää ›


Aina asiakkaidensa tavoitettavissa

Sentraalin ja DNA:n yhteistyön ansiosta DNA on aina asiakkaidensa tavoitettavissa.

Lue lisää ›


referenssit_logo_3_kainuu

Kainuun sosiaali- ja terveydenhuollon kuntayhtymä tuottaa Hyrynsalmen, Kajaanin, Kuhmon, Paltamon, Ristijärven, Sotkamon ja Suomussalmen kuntien sosiaali- ja terveyspalveluita. Sentraali hoitaa kuntayhtymän tarjoamien kuljetuspalveluiden tilausvälityksen öisin ja viikonloppuisin sekä toimii lisäresurssina päivisin.


referenssit_logo_4_asiakastieto

Suomen Asiakastieto Oy on johtava yritysjohdon, taloushallinnon, riskienhallinnan sekä myynnin ja markkinoinnin tietopalveluyhtiö. Asiakastieto ylläpitää maamme suurinta yksityistä yritystietokantaa, joka sisältää ajantasaiset tiedot kaikista suomalaisyrityksistä ja niiden avainhenkilöistä. Sentraali ja Asiakastieto ovat tehneet yhteistyötä usean vuoden ajan.

referenssit_logo_5_aluetaksi

Oulun Aluetaksi on parantanut asiakaspalvelun laatua yhteistyössä Sentraalin kanssa. Sentraali vastaa taksinvälityksestä 24/7 ja jonostusaikojen puolittumisen lisäksi ulkoistaminen Sentraalille on keventänyt yrityksen organisaatiojohtamista ja vapauttanut resurssienhallintaa. Merkittäviä säästöjä on syntynyt myös siitä, että kiinteiden kustannusten sijaan Oulun Aluetaksi maksaa ainoastaan vastatuista puheluista. Oulun Aluetaksin lisäksi Sentraali vastaa usean muunkin toimijan taksinvälityksestä. Organisoimme ja järjestelemme erilaisia taksitilauksia ja hallitsemme tehokkaasti suuretkin volyymivaihtelut.


referenssit_logo_6_my_safety

Kansainvälinen mySafety tarjoaa yrityksille ja yksityishenkilöille erilaisia turva- ja vakuutuspalveluita. Sillä on Suomessa n. 120 000 asiakasta, joita se auttaa esimerkiksi sulkemaan kadonneita tai varastettuja maksukortteja, henkilöpapereita ja matkapuhelimia. Sentraali tukee mysafetyä asiakaspalvelun toteutuksessa 24/7.

referenssit_logo_7_ultracom

Ultracom Oy kehittää, markkinoi ja tuottaa erilaisiin tarpeisiin radioteknisiä laitteita ja sovelluksia. Näitä ovat esimerkiksi GPS-koiratutkat metsästäjille, matkapuhelinohjelmistot luonnossa liikkuville sekä paikannuslaitteet porojen ja muun vapaana laiduntavan karjan seurantaan. Sentraali vastaa Ultracomin teknisestä asiakaspalvelusta metsästys- ja ulkoilusegmentteihin liittyvien tuotteiden osalta. Opastamme esimerkiksi laitteiden ja ohjelmistojen käyttöönotossa sekä ongelmatilanteissa.


referenssit_logo_8_ekokymppi

Ekokymppi, Kainuun jätehuollon kuntayhtymä, hoitaa Kainuun kunnille lakisääteisesti kuuluvia jätehuollon palveluja ja viranomaistehtäviä. Sen tehtäviin kuuluu mm. jätehuollon järjestäminen asuin- ja lomakiinteistöille sekä neuvonta ja tiedotus. Sentraali vastaa Ekokympin puhelimitse tapahtuvasta asiakaspalvelusta, johon kuuluu mm. jätteiden lajitteluneuvonta, laskutusneuvonta, mahdollisten kiinteistömuutosten kirjaaminen, tarvittaessa asiakaskirjeiden postitus sekä valvonta-aineiston seulonta. Vahvuutemme yhteistyössä on skaalautuvuus, sillä yhteydenottojen määrä vaihtelee suuresti.

Etsitkö erinomaista asiakaspalvelu­kumppania?

Haluatko kuulla lisää, miten voisimme tukea yritystäsi asiakaspalvelulle asetettujen tavoitteiden saavuttamisessa? Ota minuun yhteyttä ja järjestetään tapaaminen.

Sulje