Asiakaspalvelu­ratkaisut

Sentraali asiakaspalvelu­kumppanina

Tuotamme yrityksellesi laadukasta asiakaspalvelua ja onnistuneita asiakaskohtaamisia kaikissa kanavissa joka päivä vuoden ympäri.

Asiakaspalvelun ulkoistus tarkoittaa meille aitoa asiakaspalvelukumppanuutta ja tiivistä yhteistyötä yrityksesi kanssa. Meille ulkoistettuna asiakaspalvelu toimii käytännössä kuin osana omaa organisaatiotasi. Hyödynnämme asiakaspalvelun kaikki mahdollisuudet yrityksesi tavoitteiden saavuttamiseksi. Olivat tavoitteesi kustannustehokkuuden parantaminen, toimintamallien tehostaminen, myynnin kasvattaminen tai asiakaskokemuksen kehittäminen, valjastamme asiakaspalvelusi tukemaan yrityksesi päämääriä.

Hyvän asiakaspalvelukokemuksen luominen kaikissa kohtaamisissa ja kaikissa kanavissa on meille itsestäänselvyys. Osaava henkilöstömme on tärkeimmässä roolissa tuottamassa asiantuntevaa, henkilökohtaista, ystävällistä ja merkityksellistä asiakaspalvelua yrityksesi asiakkaille.

Hoidamme asiantuntemuksella yritysten ja organisaatioiden asiakaspalveluita, teknisiä tukipalveluita, moderointia, myyntiä ja asiakkuudenhoitoa sekä puhelinvaihteita. Palvelemme puhelimitse, sähköpostilla, web-sivujen kautta, sosiaalisessa mediassa, chattaillen – missä ja milloin tahansa, tarvittaessa 24/7.

Sentraali numeroina

Meillä on erittäin vahva kokemus onnistuneiden asiakaskohtaamisten tuottamisesta, sillä olemme tarjonneet niitä jo vuodesta 1911 lähtien.

10M

Asiakaskohtaamista vuodesta

250

Osaavaa palveluammattilaista

89%

0 100 100 -asiakkaistamme suosittelee palvelua!

Autamme yritystäsi asiakaspalvelun suurissa ja pienissä tarpeissa

Asiakaspalvelun ulkoistaminen voi tuoda merkittävää asiakaspalvelun laadun parannusta, palvelun tehostumista ja parempaa kustannusten hallintaa esimerkiksi silloin kun yrityksissä pohditaan:

  • Miten hoitaa asiakaspalvelu tehokkaasti ja laadukkaasti, kun oman henkilöstön osaaminen on tuotteiden ja palveluiden kehittämisessä?
  • Kuinka vastataan kustannustehokkaasti ja pidetään palvelutasot korkeina myös silloin kun volyymivaihtelut ovat suuria?
  • Miten asiakaspalvelun saisi järjestettyä siten, että asiantuntijamme voisivat keskittyä vain haastavimpiin asiakaspalvelukyselyihin?
  • Miten asiakaspalvelu saadaan organisoitua ja resurssoitua parhaiten kaikkiin tarvittaviin kanaviin?
  • Onko varmasti hyödynnetty kaikki lisämyyntimahdollisuudet?
  • Miten asiakaspalvelu vastaisi parhaiten asiakkaiden tarpeeseen hoitaa asioita juuri silloin kun he haluavat ja niissä kanavissa missä he mieluiten asioivat?

Kerromme mielellämme vastauksia näihin haasteisiin ja esitämme ratkaisuja, jotka saattaisivat toimia parhaiten juuri sinun yrityksellesi tai organisaatiollesi.

Asiakaspalvelun ulkoistaminen ulkoistusopas

Ota tästä käyttöösi kätevä Asiakaspalvelun lyhyt ulkoistusopas

Oppaamme kertoo tiivistetysti, miksi, milloin ja miten kannattaa ulkoistaa asiakaspalvelu.

Lataa opas

Näin asiakaspalvelu­kumppanuus toimii kanssamme

Meille Sentraalilla hyvä ulkoistus tarkoittaa kumppanuutta ja todellista yhteistyötä yrityksesi kanssa. Lähtökohtamme on aina määritellä ja löytää kunkin yrityksen tilanteeseen sopivin yksilöllinen ratkaisu.

 Toimimme yrityksesi liiketoimintatavoitteiden mukaisesti
Hoidamme asiakaspalvelua yrityksesi liiketoimintatavoitteiden mukaisesti. Osaamme ohjata päivittäiset rutiinit tukemaan yrityksesi laajempaa strategista päämäärä.

Asiakaspalvelun johto säilyy aina yritykselläsi
Ulkoistaminen koskee asiakaspalvelun tekemiseen liittyviä toimintoja ja rutiineja, mutta ydinprosessien omistaminen ja vastuu niistä pysyy yrityksessäsi.

 Toimimme kuin osana organisaatiotasi
Ulkoistettu asiakaspalvelu toimii käytännössä kuin osana omaa organisaatiotasi, ilman, että sinun tarvitsee johtaa tiimiä ja päivittäisiä rutiineja.

Asiakasrajapinnan tieto ei katoa
Tieto ei jää hiljaiseksi tai katoa, sillä yhteinen määrittely ohjaa sen seuraamiseen ja raportointiin liittyvää toimintaa. Huolehdimme, että yrityksesi saa kaikki seurattavat tiedot keskitetysti ja kootusti.


Miksi juuri Sentraali?

  • Onnistuneet asiakaskohtaamiset kaikissa kanavissa (esim. 0100100-soittajista 89% suosittelisi palvelua)
  • Ainutlaatuinen kyky käsitellä laadukkaasti suuria volyymejä 24/7
  • Laaja ja tyytyväinen asiakaskunta
  • Toimivat järjestelmät
  • Vahva kokemus – asiakaspalvelua jo vuodesta 1911
  • Vahva tausta osana pohjoismaista Eniro-konsernia
  • Osaavat ja työhönsä sitoutuneet ihmiset
  • Teemme tiivistä yhteistyötä Eniro-konsernissa ja tarjoamme asiakaspalveluratkaisuja myös Ruotsissa. Tutustu toimintaamme Ruotsissa.

 

ASML reilu työnantaja logo

Hyvässä asiakaspalvelukokemuksessa on aina kyse aidosta, välittävästä ja inhimillisestä kohtaamisesta. Sellaiset eivät synny vahingossa, vaan vahvan kokemuksen ja osaamisen kautta. Siksi tarvitaan osaavia ja työhönsä sitoutuneita ihmisiä.

Asiakkuusmarkkinointiliitto (ASML) ry on myöntänyt Sentraalille Reilu Työnantaja –statuksen ja merkin. Merkin myöntäminen antaa vahvan signaalin siitä, että Sentraali on sitoutunut oikeudenmukaiseen, rehelliseen ja läpinäkyvään toimintatapaan. Alan luotettavien palveluntarjoajien löytäminen on tärkeää niin toimeksiantajille kuin työntekijöillekin.

Etsitkö erinomaista asiakaspalvelu­kumppania?

Haluatko kuulla lisää, miten voisimme tukea yritystäsi asiakaspalvelulle asetettujen tavoitteiden saavuttamisessa? Ota minuun yhteyttä ja järjestetään tapaaminen.

Sulje