Tutustu kollegoihin

Arja Huttunen, palveluneuvoja

“Parasta on asiakkaiden auttaminen, jota tukee hyvät esimiehet ja ihanat työkaverit”

Arja on vastannut talossa puheluihin jo pari vuosikymmentä. Numeropalvelun lisäksi hän on tehnyt tietokannan korjaustöitä sekä toiminut työnopettajana ja mentorina.

– Soittajat kyselevät puhelinnumerojen lisäksi mm. yritysten osoitteita ja aukioloaikoja, julkishallinnon yhteystietoja, junien ja bussien aikatauluja sekä erilaisten tuotteiden valmistajien, maahantuojien, jälleenmyyjien ja huoltoliikkeiden tietoja.

Antamalla tarkempaa tietoa Sentraalin käyttöön yritykset auttavat asiakkaita löytämään heidät sekä heidän tuotteensa ja palvelunsa.

– Kerran eräs soittaja oli menossa messuille. Ensin etsin sopivan bussiaikataulun. Sitten lähetin tekstiviestinä muutaman hotellin yhteystiedot karttalinkin kera ja hain netistä messujen osoite- ja aukioloaikatiedot. Lopuksi lähetin paikallisen taksintilausnumeron ja kerroin vielä paikallisen sääennusteenkin. Oli mukava olla avuksi.

Kiireisempinä päivinä ihanilta työkavereilta saa lisäpotkua. Mukava työyhteisö, esimiehet ja hyvä työnohjaus ovat arkipäivän kantava voima. Mekö paras numeropalvelu? Taitaa olla totta, koska meillä on ihan parhaat asiakkaat!

‹ Takaisin