Meille Töihin

Tervetuloa rakentamaan Suomen parhaita asiakaskohtaamisia

Etsitkö uusia haasteita asiakaspalvelu- tai asiantuntijatehtävissä? Meillä pääset työskentelemään arvostettujen brändien ja mukavien ihmisten parissa. Tarjoamme mielenkiintoisia ja vaihtelevia työtehtäviä sekä ison konsernin tuen ja kehitysmahdollisuudet.

Meillä on kokemusta asiakas- ja puhelinpalvelusta jo vuodesta 1911 alkaen. Kuulumme pohjoismaiseen Eniro-konserniin ja olemme yksi Suomen johtavista asiakaspalvelutuottajista. Oma palvelubrändimme 0 100 100 on alansa arvostetuimpia.

Tuotamme asiakkaillemme asiakaspalvelua eri kanavien kautta, esimerkiksi puhelimitse, sähköpostitse, chatilla ja sosiaalisessa mediassa. Lisäksi tuotamme asiakkuudenhoitopalveluita, teknisiä tukipalveluita sekä välitys- ja vaihdepalveluita. Asiakkaitamme ovat mm. DNA, Loiste, STARK, MTV, Matkahuolto, Suomen Asiakastieto ja useat taksikeskukset – katso lisää referensseistämme.

Sentraalilaiset työskentelevät monenlaisten tehtävien parissa. Yhteistä meille kaikille on reipas ote työntekoon ja työkavereiden kunnioittaminen. Tutustu tuleviin kollegoihin täällä ja löydä erinomaisen yhteishenkemme salaisuus.

 

Meille henkilöstö on erityisen tärkeä

Työntekijät ovat meille kaikki kaikessa, sillä hyvässä asiakaspalvelukokemuksessa on aina kyse aidosta, välittävästä ja inhimillisestä kohtaamisesta. Juuri siksi kiinnitämme erityistä huomiota henkilöstön hyvinvointiin ja kehittämiseen. Meiltä saat koulutuksen, tuen ja työkalut, jotka mahdollistavat kehittymisesi asiakaskohtaamisten huippuammattilaiseksi.

Panostamme vahvasti myös esimiestyöhön. Johtamisemme perustuu läsnäoloon, valmentamiseen sekä avoimeen ja jatkuvaan vuorovaikutukseen. Kannustamme henkilöstöä tuomaan esille omat näkemyksensä ja kehitystoiveensa myös varsinaisten tavoite- ja kehityskeskusteluiden ulkopuolella.

Meillä saat luonnollisesti vähintään työehtosopimuksen mukaisen palkan, ja lisäksi työtehtävästä riippuen mahdollisuuden tulos- tai suoritepalkkioihin. Tarjoamme myös kattavat henkilöstöedut, mm. laajan työterveyshuollon sekä lounas- ja liikuntasetelit. Työsuhde alkaa aina kattavalla perehdytyksellä.

Asiakkuusmarkkinointiliitto (ASML) ry on myöntänyt Sentraalille Reilu Työnantaja –statuksen ja merkin. Merkin myöntäminen antaa vahvan signaalin siitä, että Sentraali on sitoutunut oikeudenmukaiseen, rehelliseen ja läpinäkyvään toimintatapaan.

Työpaikkana Sentraali

Työntekijät ovat meille kaikki kaikessa, sillä hyvässä asiakaspalvelukokemuksessa on aina kyse aidosta, välittävästä ja inhimillisestä kohtaamisesta.

1911

Asiakas- ja puhelinpalvelua yli sadan vuoden ajalta

250

Osaavaa palveluammattilaista

1984

Alkanut pisin yhä jatkuva työura

Mitä Sinulta odotamme?

Odotamme sinulta ennenkaikkea tahtoa ja valmiutta kehittyä asiakaskohtaamisten ammattilaiseksi – emme sitä, että olisit valmis.

Onnistumisesi edellyttää, että kykenet

 Sekä kuuntelemaan että kuulemaan

 Ottamaan kopin asiakkaan ongelmasta ja tarjoamaan ratkaisuja (älä pelästy, tähän saat meiltä koulutuksen)

 Huolehtimaan asiakassuhteesta niin, että asiakkaat palaavat palveluumme kerta toisensa jälkeen

 Tavoitteelliseen toimintaan osana joukkuetta

Jos näet itsesi rakentamassa Suomen parhaita asiakaskohtaamisia, tutustu avoimiin työpaikkoihimme tai jätä avoin hakemus:

Avoimet työpaikat