Sosiaalisen median palvelut

PDF Print Mail

Sosiaalinen media eli SoMe, (Facebook, Twitter, wikit, blogit, chatit, keskustelupalstat jne), tuo uusia haasteita ja mahdollisuuksia niin asiakaspalvelun hoitamiseen kuin imagon vaalimiseenkin. Kuluttajat haluavat tulla palvelluksi niissä kanavissa, joita he itse käyttävät ja juuri silloin kuin heille itselleen sopii - vaikka vuoden jokaisena päivänä ja kellon ympäri.

Me Sentraalissa tiedämme mitä sosiaalisessa mediassa kannattaa tehdä, missä kanavissa olla ja millä resursseilla ja teknologialla. Osaamme hyödyntää sen mahdollisuudet asiakkaiden ymmärtämisessä, palautteen keräämisessä ja asiakkaiden palvelemisessa. Autamme yhdessä yhteistyökumppaniemme kanssa yritystänne sosiaalisen median strategian luomisessa ja toteuttamisessa, ja tuotamme sosiaalisen median asiakaspalvelua.

Asiakaspalvelu sosiaalisessa mediassa
Palvelemme asiakkaitanne ammattitaitoisesti kaikissa niissä kanavissa, joita he itse käyttävät.
Moderointi
Kun haluat laadukasta moderointia, ota meihin yhteyttä. Ohjaamme, valvomme ja ylläpidämme verkkokeskusteluja.
Chat juonto- ja valvontapalvelut
Ohjaamme, aktivoimme ja valvomme keskusteluja chateissä.
Tiesitkö?

Yli 75% suomalaisista kuluttajista kertoo asiakaspalvelukokemuksistaan sosiaalisessa mediassa. Lähes puolet on jättänyt hankkimatta tuotteen tai palvelun negatiivisten kommenttien johdosta - ja neljännes on kokeillut uutta tuotetta tai palvelua suositusten johdosta!

Hyödynnetäänkö tätä tietoa yrityksenne asiakaspalvelussa ja tuotteidenne myynnissä?

Lisätietoja
Olli Salmela
044 027 4848