Yritys

img_Sentraali_SWE

Sentraali – lyckade kundträffar dygnet runt

Vill du erbjuda dina kunder bästa service med moderna metoder? Låt oss hjälpa dig. Vi känner konsumenterna och deras behov och har skapat lyckade kundträffar sedan år 1911. Att 89 % av våra kunder kan tänka sig att rekommendera vår tjänst kan ses som ett tecken på vår kompetens!

Vi sköter bland annat ditt företags kundservice, tekniska stöd, moderering, försäljning och kundrelationer, samt dess telefonväxel. Vi finns där dina kunder finns och betjänar dig på telefon, via e-post och via din webbplats, i sociala medier och i chattar – närsomhelt och varsomhelst, vid behov dygnet runt. Vi klarar av att hantera även stora volymer både effektivt och högklassigt.

Utöver skräddarsydda företagstjänster producerar vi även nummerupplysning och söktjänster, bland annat tjänsten 0 100 100, som gör livet lättare för finländarna, samt nummerupplysningen 118.

Vi har ca 250 anställda i Helsingfors och Kajana. Vi är en del av Eniro-koncernen, som är börslistad på Stockholmsbörsen och har ca 2 000 anställda i Norden och Polen. Läs mer om Eniro-koncernen.

Sentraali (Oy Eniro Finland Ab)
Telefon+358 (0) 29 0100 100 (mon-fre 8-16, samtalavgift lna/msa)
Fax+358 (0) 29 0100 101
FO-nummer 0100130-4
HemortHelsingfors
E-mail fornamn.efternamn@sentraali.fi

Adress
Helsingfors: Gjuterivägen 9-11, FI-00380 Helsingfors
Kajana: Viestitie 2, FI-87700 Kajana

Kundtjänst
tel. +358 (0) 29 0100 100 (mon-fre 8-16)
e-mail: asiakaspalvelu@sentraali.fi