26. Marraskuuta 2018

Asiaa asiakaspalvelun ulkoistamisesta

Olli Salmela

Olli Salmela

olli.salmela@enirofinland.fi

Etsitkö keinoja, joilla voisit säästää asiakaspalvelun kustannuksissa ja samanaikaisesti parantaa asiakaskokemuksia ja nostaa myyntiä? Ulkoistamalla asiakaspalvelusi voit edesauttaa näiden kaikkien tavoitteiden saavuttamista.

Miten? Kokosimme tiiviin infopaketin, josta voit:

  • helposti tarkastella mitä hyötyä asiakaspalvelun ulkoistuksella voit saavuttaa
  • selvittää ja vertailla miten ulkoistetun asiakaspalvelun kustannukset muodostuvat
  • kurkistaa kulisseihin, miten meillä tuotetaan onnistuneita asiakaskohtaamisia
  • saada vinkkejä ulkoistetun asiakaspalvelun johtamiseen

TUTUSTU

Autamme asiakasyrityksiämme saavuttamaan asiakaspalvelulle asetetut liiketoimintaa tukevat tavoitteet ja tarjoamaan erinomaista palvelua omille asiakkailleen. Jos kiinnostuit, kerron mielelläni lisää.

 

#asiakaspalvelu #ulkoistaminen #asiakaspalvelukumppani

Etsitkö osaavaa asiakaspalvelukumppania?

Haluatko kuulla lisää asiakaspalvelun ulkoistuksesta ja käytännön tekemisestä? Ota yhteyttä ja keskustellaan onnistuneista asiakasreferensseistä sekä siitä, miten voisimme auttaa sinun organisaatiotasi.

Pyydä yhteydenottoa
Olli Salmela

Olli Salmela

Myyntipäällikkö

Puh. 029 0100123