Olli Salmela
olli.salmela@enirofinland.fi
20. Tammikuuta 2016
Asiakkaiden tarpeet ovat verkossa samat kuin missä tahansa kaupankäyntiin tai asiointiin liittyvässä asiakaspalvelussa. Taloustutkimuksella teettämämme tutkimuksen mukaan verkossa asioivista asiakkaista 75% pitää tärkeänä henkilökohtaisen asiakaspalvelun saatavuutta verkkoasioinnin yhteydessä.
Henkilökohtainen asiakaspalvelu, kuten chat, helpottaa asiointia, parantaa asiakaskokemusta sekä lisää myyntiä.
Verkossa asiointi ja ostaminen tapahtuvat usein virka-ajan ulkopuolella, ja silloin yrityksesi kannattaa pitää putiikki auki ja asiakaspalvelijat paikalla.
Chat-palvelumme avulla yrityksesi voi tarjota henkilökohtaista asiakaspalvelua kustannustehokkaasti. Chat-asiakaspalvelijamme ovat kuin liikkeen myyjiä tai infotiskin työntekijöitä, joita voi lähestyä helposti pienenkin kysymyksen vuoksi. Asiakkaasi voivat saman tien kysyä neuvoa, tiedustella lisätietoja tuotteista, niiden saatavuudesta tai toimituksiin liittyvistä asioista sekä muita kysymyksiä, jotka asioidessa askarruttavat.
Verkkoasiointi päättyy usein asiakaspalvelun puutteeseen, kun asiakas ei saa apua lisätietokysymyksiinsä tai verkkopalvelun käyttöön. Asiakaspalvelun puuttuminen hukkaa Suomen verkkokaupasta jopa miljardin.
Lisätietokyselyiden hoitaminen ja ostoprosessin tai asioinnin etenemisen varmistaminen tapahtuu helposti chat-palvelumme avulla. Chat-asiakaspalvelijamme voivat opastaa myös verkkopalvelun toimintojen käytössä.
Chat-asiakaspalvelu ei tuota pelkästään positiivista mielikuvaa, se synnyttää myös luottamusta. Yritystäsi on helppo lähestyä ja mieltä askarruttaviin kysymyksiin saa vastauksen heti ja helposti.
Ota minuun yhteyttä!
Pyydä yhteydenottoaOlli Salmela
Myyntipäällikkö
Puh. 029 0100123