6. Toukokuuta 2019

Jätehuollon luotettu asiakaspalvelukumppani

Mikko Luhtaniemi

mikko.luhtaniemi@enirofinland.fi

Sentraali on asiantunteva asiakaspalvelukumppani jätehuollon toimialalla ja olemmekin luottokumppani jo usealle alan toimijalle. Esimerkiksi Kainuun Jätehuollon Kuntayhtymä Ekokympin kanssa olemme tehneet menestyksellistä yhteistyötä jo yli kymmenen vuotta (lue yhteistyöstä tarkemmin tästä).

Pitkäaikaisten kumppanuuksien kautta meille on kertynyt vahva osaaminen loppuasiakkaiden tarpeista ja tyypillisistä yhteydenottojen aiheista. Lisäksi osaamista on karttunut roimasti toimialaa ohjaavasta lainsäädännöstä ja yleisesti alalla käytössä olevista järjestelmistä.

Näiden kaikkien osa-alueiden ymmärtäminen tekee meistä erityisen asiantuntevan kumppanin. Mutta oli toimiala mikä tahansa, me Sentraalilla paneudumme siihen aina huolella ja rakennamme palveluratkaisut asiakkaiden ja toimialan tarpeet huomioiden. Tällaisella mallilla kumppanuus tuottaa parasta mahdollista tulosta, sen on kokemuksemme asiakaspalvelukumppanuuksista meille osoittanut.

Varmistamme onnistuneen asiakaskokemuksen

Meillä Sentraalilla on talo täynnä osaavia asiakaspalvelun ammattilaisia takaamassa vahvaa asiakaspalvelu- ja kanavaosaamista. Hoidamme asiakaspalvelua puhelimitse, sosiaalisessa mediassa, chatissä ja sähköpostilla.

Chat-asiakaspalvelulla on helppo laajentaa asiakaspalveluaikoja ja hoitaa sesonkeihin liittyviä yhteydenottoja. Esimerkiksi mökkikauden alkaessa asiakkailta tulee paljon kyselyjä aluekeräyspisteiltä sekä lajitteluohjeita koskien ja asiakkaat kaipaavat neuvontaa myös iltaisin. Ekokympin chat-asiakaspalvelu onkin arkisin auki klo 20 saakka ja sitä hoitavat meidän asiantuntevat asiakaspalvelijamme.

Jätehuollon toimialalla sesonkien vaikutusten ymmärtäminen edistääkin resurssitarpeiden ennakointia ja antaa hyvän valmiuden asiakaspalvelun ruuhkahuippujen hoitamiseen. Loppuasiakkaiden tarpeiden ja tyypillisten yhteydenottojen aiheiden tuntemus varmistaa osaltaan onnistuneen asiakaskokemuksen, sillä pystymme rakentamaan asiakaspalvelulle paremman saavutettavuuden ja auttamaan asiakkaita nopeasti heti ensimmäisellä yhteydenotolla.

Tunnemme alan säännökset ja lainsäädännön

Jätehuollon toimialan säännösten, lainsäädännön ja ohjeistuksen seuraaminen yhdessä asiakkaidemme kanssa luo meille vahvaa osaamispohjaa loppuasiakkaiden kysymysten ratkaisuun. Se myös auttaa meitä ennakoimaan ja varautumaan asiakaspalvelun ruuhkahuippuihin, esimerkiksi lajittelusäännösten ja ohjeistuksien muuttuessa.

Osaamme jätehuollon toimialalla käytetyt IT-järjestelmät

Meillä on varsinkin alueellisesti toimivien jätehuolto-organisaatioiden kohdalla vahva järjestelmäosaaminen. Meille on kertynyt pitkä kokemus alalla käytössä olevista tyypillisimmistä IT-järjestelmistä. Kun aloitamme uuden yhteistyön, järjestelmäkoulutuksiin tarvittavat panostukset ovat sen tähden tavallista pienempiä.

Sentraalin jätehuollon toimialaosaaminen loppuasiakkaiden tarpeiden, säädösten ja alan järjestelmien osalta yhdistettynä vahvaan osaamiseemme asiakaspalvelussa ja -kanavissa tekee meistä luotetun kumppanin alan toimijoille.

Katso vielä alta Ekokympin kokemuksia yhteistyöstä kanssamme ja ota yhteyttä, niin jutellaan lisää miten voisimme auttaa sinunkin organisaatiotasi.

 

#asiakaspalvelu #jätehuolto  #asiakaspalvelukumppani

Etsitkö osaavaa jätehuollon asiakaspalvelukumppania?

Haluatko kuulla lisää jätehuollon asiakaspalvelun ulkoistuksesta ja käytännön tekemisestä? Ota yhteyttä ja keskustellaan onnistuneista asiakasreferensseistä ja toimialan erityistarpeista sekä siitä, miten voisimme auttaa sinun organisaatiotasi.

Pyydä yhteydenottoa
Olli Salmela

Olli Salmela

Myyntipäällikkö

Mikko Luhtaniemi

Asiakkuuspäällikkö

Puh. 029 0100123