31. Maaliskuuta 2020

Kohti asiakaskokemuksen, itsepalvelun ja asiakaspalvelijoiden merkityksen kasvua

Antti Kultanen

antti.kultanen@enirofinland.fi

Digitalisaatio on muuttanut asiakaspalvelua nopeaan tahtiin viime vuosikymmenen aikana ja nyt on uusi edessä. Jonkin verran on näkyvissä isoja trendejä, jotka vaikuttavat seuraavan kymmenen vuoden aikana, mutta lähivuosina tilanne jatkuu sellaisena kuin se on nyt: asiakaskokemuksen merkitys nousee entisestään ja siitä on tulossa kovaa kyytiä jopa hintaa ja tuotetta tärkeämpi tekijä. Itsepalvelu lisääntyy entisestään ja vaikka AI ja automatisointi kasvavat, tulee asiakaspalvelijoista tärkeämpiä kuin koskaan.

Kehitystahti on edelleen nopeaa ja ajan tasalla pysyminen asiakaspalvelun muutoksista sekä mahdollisuuksien havaitsemisesta edellyttää aktiivista asioiden seuraamista ja niihin perehtymistä. Siksi kokosimme jälleen kompaktin katsauksen asiakaspalvelun trendeistä. Ole hyvä, voit tutustua trendikatsaukseen ja hyödyntää sitä oman asiakaspalvelusi kehittämisessä!

Vuotuinen raporttimme asiakaspalvelun trendeistä uudella vuosikymmenellä.

Vuotuinen raporttimme asiakaspalvelun trendeistä uudella vuosikymmenellä.

Lataa trendikatsaus

Autamme asiakkaitamme saavuttamaan asiakaspalvelulle asetetut liiketoimintaa tukevat tavoitteet ja tarjoamaan erinomaista palvelua omille asiakkailleen. Seuraamme tarkkaavaisesti alan kehitystä, jotta voimme vastata myös tulevaisuudessa asiakkaidemme tarpeisiin. Jos kiinnostuit, kerron mielelläni lisää!

 

#asiakaspalvelu #trendit #asiakaspalvelukumppani

Haluatko tarjota asiakkaillesi joka päivä parempia asiakaskohtaamisia?

Ota yhteyttä ja keskustellaan yhdessä miten voisimme auttaa yritystäsi.

Pyydä yhteydenottoa
Olli Salmela

Olli Salmela

myyntipäällikkö

Puh. 029 0100123