12. Tammikuuta 2017

Lataa ilmainen Asiakaspalvelun ulkoistusopas

Olli Salmela

Olli Salmela

olli.salmela@enirofinland.fi

Saavatko asiakkaasi palvelua silloin kun haluavat ja niissä kanavissa missä haluavat? Riittävätkö yrityksesi asiakaspalvelun resurssit kiireisinä ruuhka-aikoina? Miten palveluaikoja voitaisiin laajentaa kustannustehokkaasi? Entä onko palvelu vastaajasta riippumatta aina asiantuntevaa, yrityskuvan mukaista ja ystävällistä?

Ehkä sinunkin yrityksessäsi, kuten monessa muussakin, pohditaan miten asiakaspalvelua ja asiakkaiden tyytyväisyyttä voitaisiin parantaa entisestään. Jos parannettavaa löytyy, seuraava kysymys yrityksessäsi saattaa olla: ovatko muutokset mahdollisia omin voimin vai tarvittaisiinko ulkopuolista apua?

Me Sentraalilla päätimme helpottaa pohdintaasi tiiviillä oppaalla, joka kiteyttää olennaisen asiakaspalvelun ulkoistamisesta ja mitä sillä voi saavuttaa.

Asiakaspalvelun lyhyt ulkoistusopas

Lue miksi, milloin ja miten kannattaa ulkoistaa asiakaspalvelu.

Lataa opas

Etsitkö osaavaa kumppania?

Haluatko kuulla lisää miten voisimme tukea yritystäsi asiakaspalvelulle asetettujen tavoitteiden saavuttamisessa? Ota yhteyttä ja järjestetään tapaaminen.

Pyydä yhteydenottoa
Olli Salmela

Olli Salmela

Myyntipäällikkö

Mikko Luhtaniemi

Asiakkuuspäällikkö

Puh. 029 0100123