3. Marraskuuta 2014

Onko yrityksesi asiakaspalvelu kunnossa?

Olli Salmela

Olli Salmela

olli.salmela@enirofinland.fi

Kuluttajat vaativat yhä parempaa asiakaspalvelua. Miksi tyytyä huonoon, jos parempi on klikkauksen tai puhelinsoiton päässä?

Hyvä asiakaspalvelu on monen tekijän summa. Kun suomalaisilta kysytään missä yrityksillä on kehitettävää, esiin nousevat erityisesti seuraavat asiat:

  • Jonotusaikojen lyhentäminen
  • Vastausaikojen nopeuttaminen
  • Ystävällisyys ja asiakkaan arvostaminen
  • Yksilöllinen ja henkilökohtainen palvelu
  • Asiakkaan huomioiminen ja kuunteleminen
  • Asiantuntemus

Onko sinun yrityksesi selvittänyt, kuinka asiakaspalvelunne pärjää näillä osa-alueilla?

Etsitkö osaavaa kumppania?

Haluatko kuulla lisää, miten voisimme tukea yritystäsi asiakaspalvelulle asetettujen tavoitteiden saavuttamisessa? Ota minuun yhteyttä, ja järjestetään tapaaminen.

Pyydä yhteydenottoa
Olli Salmela

Olli Salmela

Myyntipäällikkö

Puh. 029 0100123