28. Tammikuuta 2015

Suomalaiset vaativat hyvää palvelua

Olli Salmela

Olli Salmela

olli.salmela@enirofinland.fi

Suomalaiset ovat vaatimaton ja vähään tyytyvä kansa, joka ei osaa eikä uskalla vaatia palvelua. Näinhän sitä yleensä ajatellaan. Totuus on kuitenkin toinen. Peräti 77 % suomalaisista on lopettanut asiakassuhteen tai vaihtanut palveluntarjoajaa huonon palvelukokemuksen vuoksi. Lähes 60 % on puolestaan kokeillut uutta palveluntarjoajaa, kauppaa tai yritystä, koska on kuullut sen hyvästä palvelusta.

Yllättävältä voi kuulostaa sekin, että yli puolet suomalaisista on valmiita maksamaan hyvästä palvelusta. Itsepalvelua arvostaa sen sijaan ainoastaan joka neljäs.

Kuinka teidän yrityksenne asiakaspalvelu sujuu? Onko asiakkaiden tyytyväisyys – ja pysyvyys – varmistettu kaikin keinoin vai voisiko jotain vielä paremmin?

Etsitkö osaavaa kumppania?

Haluatko kuulla lisää, miten voisimme tukea yritystäsi asiakaspalvelulle asetettujen tavoitteiden saavuttamisessa? Ota minuun yhteyttä, ja järjestetään tapaaminen.

Pyydä yhteydenottoa
Olli Salmela

Olli Salmela

Myyntipäällikkö

Puh. 029 0100123