Olli Salmela
olli.salmela@enirofinland.fi
12. Kesäkuuta 2018
Asiakaspalvelukokemuksilla on merkittävä vaikutus asiakkaiden valintoihin, asiakkaiden pysyvyyteen ja myyntiin. 80% suomalaisista kertoo vaihtaneensa palveluntarjoajaa tai lopettaneensa asiakassuhteen huonon palvelukokemuksen vuoksi. Melkein yhtä moni (71%) kertoo kokeilleensa uutta palveluntarjoajaa, kauppaa tai yritystä kuultuaan sen hyvästä palvelusta.
Varmistamalla jokaisen asiakaskohtaamisen onnistumisen varmistat, että sinun yrityksesi erottuu edukseen, vahvistat asiakkaidesi pysyvyyttä ja houkuttelet myös uusia asiakkaita.
Missä, milloin ja miten asiakkaitasi kannattaa palvella? Miten eri asiointikanaviin – myös palvelurobotteihin ja chatbotteihin – suhtaudutaan? Mitä asioita asiakaspalvelussa pidetään tärkeänä, mitkä tekijät ärsyttävät eniten?
Mm. näihin kysymyksiin tarjoilemme suomalaisten kuluttajien vastauksia. Tutustu ja hyödynnä oman asiakaspalvelusi kehittämisessä!
Autamme asiakasyrityksiämme saavuttamaan asiakaspalvelulle asetetut liiketoimintaa tukevat tavoitteet ja tarjoamaan erinomaista palvelua omille asiakkailleen. Blogeistamme löydät vinkkejä siitä, mihin asioihin asiakaspalvelussa kannattaa kiinnittää huomiota.
#asiakaspalvelu #asiakaskokemus #tutkimus #asiakaspalvelukumppani
Haluatko kuulla lisää suomalaisten odotuksista ja siitä, miten voisimme tukea yritystäsi asiakaspalvelun toteutuksessa ja kehittämisessä? Ota yhteyttä ja järjestetään tapaaminen!
Pyydä yhteydenottoaOlli Salmela
myyntipäällikkö
Puh. 029 0100123