Olli Salmela
olli.salmela@enirofinland.fi
17. Joulukuuta 2014
Tavaroiden ostaminen verkossa kasvaa taantumasta huolimatta. Netin käyttäjistä jo 60% käy viikottain verkkokaupoissa. Tekeekö yrityksesi kaikkensa saadakseen oman osuutensa kasvusta?
Vaikka asiakas tekee päätöksensä itse, yrityksesi voi vaikuttaa lopputulokseen. Osaava asiakaspalvelu kykenee opastamaan asiakasta ostoprosessin etenemisessä ja tukemaan häntä ostopäätöksen tekemisessä. Eikä palvelu saa suinkaan päättyä kauppojen tekemiseen. Asiantuntevalla tuote-, laskutus-, takuu- ja huoltoneuvonnalla varmistetaan, että asiakas ostaa toisekin – ja parhaassa tapauksessa suosittelee yritystäsi muillekin.
Haluatko kuulla lisää, miten voisimme tukea yritystäsi asiakaspalvelulle asetettujen tavoitteiden saavuttamisessa? Ota minuun yhteyttä, ja järjestetään tapaaminen.
Pyydä yhteydenottoaOlli Salmela
Myyntipäällikkö
Puh. 029 0100123