1. Huhtikuuta 2019

Vähemmän soittoja, enemmän digitaalista asiakaspalvelua

Antti Kultanen

antti.kultanen@enirofinland.fi

Viime vuosina asiakaspalvelu on muuttunut kiihtyvällä tahdilla digitalisaation myötä. Tekoäly ja chat mahdollistavat uusia tehokkaita tapoja hoitaa asiakaspalvelua ja asiakaskokemuksesta on tullut strateginen kilpailutekijä yrityksille. Kehitystahti on nopeaa ja ajan tasalla pysyminen sekä mahdollisuuksien havaitseminen edellyttää aktiivista asioiden seuraamista ja niihin perehtymistä.

Mihin asioihin kannattaa kiinnittää huomiota asiakaspalvelun kehittämisessä lähivuosina? Miksi asiakaskokemus ja digitaalinen asiakaspalvelu ovat niin tärkeitä? Miten kontaktimäärät kehittyvät? Miten vastataan milleniaalien odotuksiin? Kokosimme kompaktin katsauksen mm. näihin aiheisiin liittyvistä asiakaspalvelun trendeistä. Tutustu ja hyödynnä oman asiakaspalvelusi kehittämisessä!

Sentraali, vuotuinen asiakaspalvelujn trendikatsaus 2019: Vähemmän soittoja, enemmän digitaalista asiakaspalvelua

Sentraali, vuotuinen asiakaspalvelujn trendikatsaus 2019: Vähemmän soittoja, enemmän digitaalista asiakaspalvelua

Lataa trendiraportti

 

Autamme asiakkaitamme saavuttamaan asiakaspalvelulle asetetut liiketoimintaa tukevat tavoitteet ja tarjoamaan erinomaista palvelua omille asiakkailleen. Seuraamme tarkkaavaisesti alan kehitystä, jotta voimme vastata myös tulevaisuudessa asiakkaidemme tarpeisiin.
Jos kiinnostuit, kerron mielelläni lisää!

#asiakaspalvelu #trendit #asiakaspalvelukumppani

Etsitkö osaavaa asiakaspalvelukumppania?

Haluatko kuulla lisää asiakaspalvelun ulkoistuksesta ja käytännön tekemisestä? Ota yhteyttä ja keskustellaan onnistuneista asiakasreferensseistä sekä siitä, miten voisimme auttaa sinun organisaatiotasi.

 

Pyydä yhteydenottoa
Olli Salmela

Olli Salmela

Myyntipäällikkö

Puh. 029 0100123