Olli Salmela
olli.salmela@enirofinland.fi
4. Huhtikuuta 2016
Kun teimme tutkimuksen suomalaisten asiakaspalvelukokemuksista ja niihin liittyvistä odotuksista, esiin nousi seuraavat asiat: monipuolisten palvelukanavien saatavuus, asiakaspalveluchatin suosion nousu, selkeät toiveet kattaville asiakaspalvelun aukioloajoille, asioiden hoidon nopeus ja tehokkuus sekä hyvän asiakaspalvelukokemuksen tärkeys.
Myös kokemuksemme mukaan monessa yrityksessä pohditaan juuri näitä asiakaskokemukseen liittyviä kysymyksiä sekä asiakaspalvelun tuottamista mahdollisimman tehokkaasti. Tyypillisimpiä kysymyksiä ovat: riittävätkö resurssit kiireisinä ruuhka-aikoina? Miten palveluaikoja voitaisiin laajentaa kustannustehokkaasti? Entä onko palvelu vastaajasta riippumatta aina asiantuntevaa, yrityskuvan mukaista ja ystävällistä?
Kun pohdit yrityksesi asiakaspalvelun tehokkuutta ja toteutusmallia, ota meihin yhteyttä ja katsotaan yhdessä kuinka hyvin asiakaspalvelusi peilautuu suomalaisten kuluttajien odotuksia vasten. Arvioimme yhdessä esimerkiksi seuraavia aiheita:
Vertaamme havaintoja kokemuksiimme sekä kuluttajatutkimuksiimme ja yhdessä asiantuntija-arviomme pohjalta saat hyödyllisiä vinkkejä ja suosituksia asiakaspalvelukokemuksen kehittämiseksi. Arviomme kertoo sinulle asiantuntijan rehellisen näkemyksen, voisiko ulkoistus olla kustannustehokas ratkaisu asiakaspalvelusi toteutukseen. Pitkäaikaisiin kumppanuuksiin panostavana toimijana tiedämme, että ulkoistus ei aina ole paras ratkaisu, ja mikäli tämä on arviomme tulos, tulemme kertomaan sen avoimesti.
Ps. Oletko jo tutustunut myös asiakaspalvelun ulkoistusoppaaseen?
Haluatko selvittää, kuinka hyvin yrityksesi asiakaspalvelu vastaa suomalaisten odotuksia? Ota minuun yhteyttä ja järjestetään tapaaminen.
Pyydä yhteydenottoaOlli Salmela
Myyntipäällikkö
Puh. 029 0100123