23. Helmikuuta 2016 Tiedote

Sentraalille myönnetty Reilu Työnantaja -status

Asiakkuusmarkkinointiliitto (ASML) ry on myöntänyt Sentraalille Reilu Työnantaja –statuksen ja merkin. Merkin myöntäminen antaa vahvan signaalin siitä, että Sentraali on sitoutunut oikeudenmukaiseen, rehelliseen ja läpinäkyvään toimintatapaan.

Alan luotettavien palveluntarjoajien löytäminen on tärkeää niin toimeksiantajille kuin työntekijöillekin. ”Meille Sentraalissa selkeät ja reilut toimintatavat henkilöstön, toimeksiantajien ja kumppaneiden kanssa ovat aina olleet itsestäänselvyys. ASML on tehnyt arvokasta työtä kehittäessään Reilu Työnantaja –kriteeristön, joka varmasti vaikuttaa toimialan positiiviseen kehitykseen sekä tukee työelämän pelisääntöjen noudattamista”, sanoo Sentraalin toimitusjohtaja Kaj Lindholm.

”Tuotamme onnistuneita asiakaskohtaamisia sekä omille että asiakasyritystemme asiakkaille. Työntekijät ovat meille tärkeitä, sillä hyvässä asiakaskokemuksessa on kyse aidosta, välittävästä ja inhimillisestä kohtaamisesta ja niiden luomiseksi tarvitaan osaavia ja työhönsä sitoutuneita ihmisiä.”, Lindholm jatkaa.

reilu-web-pieni

Reilu Työnantaja -kriteeristön valmistelussa on tehty yhteistyötä myös viranomaisten, esimerkiksi työsuojeluhallinnon kanssa. Valvonta perustuu tietoon työsuojeluviranomaisilta, verovelkarekisteristä sekä toimeksiantajilta saatavaan tietoon. ASML kerää myös itsenäisesti asiaan liittyvää taustatietoa.

Lisätiedot:

Sentraali, Kaj Lindholm, toimitusjohtaja, puh. 050 552 0740, kaj.lindholm@enirofinland.fi

ASML:n tiedote