Meille Contact Center tarkoittaa asiakaspalvelukumppanuutta
Onko harkinnassasi asiakaspalvelun ulkoistaminen? Etsitkö kumppania, joka huolehtii yrityksesi asiakaspalvelusta kuin omastaan? Ymmärtää sinun ja asiakkaittesi tarpeet, tarttuu innolla haasteisiin ja sitoutuu täysillä tavoitteisiin?
Sentraali tarjoaa korkealaatuista Contact Center -palvelua kaikenlaisiin ja -kokoisiin tarpeisiin. Chat, some, sähköposti, puhelin – tuotamme laadukkaita asiakaspalveluratkaisuja, joilla yrityksesi varmistaa onnistuneet asiakaskohtaamiset kaikissa kanavissa tarvittaessa 24/7.
Sentraali numeroina
Meillä on erittäin vahva kokemus onnistuneiden asiakaskohtaamisten tuottamisesta, sillä olemme tarjonneet niitä jo vuodesta 1911 lähtien.
10+
Miljoomaa asiakaskohtaamista vuodessa
400+
Osaavaa asiakaspalvelun ammattilaista
80%
Asiakkaistamme täysin samaa mieltä: Sentraali on luotettava ja joustava kumppani.
Onnistuneet asiakaskohtaamiset syntyvät paitsi kokemuksen ja osaamisen myös aidon välittämisen kautta. Siksi tarvitaan motivaatiota ja työhön sitoutumista. Meillä Sentraalissa ne syntyvät panostamalla vahvasti työntekijöiden ammattitaitoon ja hyvinvointiin.
Varmista asiakkaittesi tyytyväisyys ja oma mielenrauhasi. Keskitä yrityksesi omat voimavarat ydintoimintaanne ja anna meidän vastata asiakaspalvelusta.
Ulkoistamalla asiakaspalvelun voit säästää kustannuksissa, parantaa asiakaskokemusta, nostaa myyntiä.
Kokosimme tiiviin tietopaketin, jonka avulla voit helposti tarkastella miten ja milloin asiakaspalvelu kannattaa ulkoistaa, mitä hyötyjä asiakaspalvelun ulkoistuksella voi aikaansaada sekä miten asiakaspalvelun ulkoistus ja kumppanuus käytännössä toimii.
Oli asiakaspalvelun tavoitteesi mikä tahansa, meidän avullamme löydät ratkaisut asiakaspalvelun tarpeisiisi.
Etsitkö erinomaista asiakaspalvelukumppania?
Haluatko kuulla tarkemmin, miten voisimme tukea yritystäsi asiakaspalvelulle asetettujen tavoitteiden saavuttamisessa? Olli kertoo mielellään lisää, ota yhteyttä!
Pyydä yhteydenottoa
Olli Salmela
Myyntipäällikkö
Puh. 029 0100123