Loiste – toimialan paras palvelukokemus

Tavoitteena toimialan paras palvelukokemus

Loiste on energiayhtiö, joka palvelee n. 200 000 asiakasta ympäri Suomen. Sentraali ja Loiste ovat tehneet yhteistyötä jo vuodesta 2004.

Sentraalin ratkaisulähtöisyys vakuuttaa – sellaista haastetta ei ole, jota ei lähdettäisi yhdessä ratkomaan.”

— Rauni Huusko, asiakaspalvelupäällikkö, Loiste Energia Oy

Loiste haluaa tarjota asiakkailleen toimialan parhaan palvelukokemuksen. Korkean laadun jatkuva ja kustannustehokas ylläpitäminen on kuitenkin haasteellista, sillä volyymit vaihtelevat suurestikin. Kuinka siis yhdistää paras palvelukokemus ja kustannusten skaalautuvuus?

Sentraali vastaa Loisteen koko asiakaspalvelusta arkisin klo 8-20. Asiakaspalveluratkaisut on kehitetty yhdessä ja palvelutasoa seurataan sekä kehitetään asiakapalvelutiimin jatkuvalla koulutuksella. Kaiken perustana on vahva, molemminpuolinen halu toimia yhteisen tavoitetilan – parhaiden asiakaskohtaamisten – saavuttamiseksi.

Loiste on tyytyväinen pitkäjänteiseen kumppanuuteen Sentraalin kanssa. Asiakaspalvelukumppania se haki mahdollistaakseen yrityksensä keskittymisen ydinosaamiseen – tuotteiden, palveluprosessien ja uusien ratkaisujen kehittämiseen. Sentraalin kanssa tehtävän yhteistyön ansiosta Loiste pystyy tarjoamaan asiakkailleen hyvää ja asiantuntevaa palvelua skaalautuvin kustannuksin. Erityiskiitosta saa Sentraalin ratkaisulähtöisyys: kysymysten tai haasteiden edessä ei nosteta käsiä pystyyn, vaan aina lähdetään hakemaan ratkaisua.

‹ Takaisin

Ota yhteyttä!

Haluatko kuulla lisää miten voisimme tukea yritystäsi asiakaspalvelulle asetettujen tavoitteiden saavuttamisessa? Olli ja Mikko kertovat mielellään aiheesta tarkemmin.

Pyydä yhteydenottoa
Olli Salmela

Olli Salmela

Myyntipäällikkö

Mikko Luhtaniemi

Asiakkuuspäällikkö

Puh. 029 0100123