Varmista jätehuollon asiakaspalvelusi saatavuus ja parempi asiakastyytyväisyys

Toimialan tuntevasta kumppanista saat tehokkaan ja asiantuntevan avun asiakaspalvelusi hoitamiseen.

Oletko miettinyt voisiko asiakastyytyväisyyttä nostaa, asiakaspalvelun laatua parantaa tai tavoitettavuutta lisätä eri kanavien avulla? Oli tavoitteesi mikä tahansa, meidän avullamme löydät ratkaisut asiakaspalvelun tarpeisiisi.

OTA YHTEYTTÄ

Jätehuollon toimialan osaava asiakaspalvelukumppani

Kun tarvitset asiantuntevaa asiakaspalvelukumppania jätehuoltoon, me olemme luottokumppani jo usealle alan toimijalle. Pitkäaikaisten kumppanuuksien kautta kertynyt vahva osaamisemme loppuasiakkaiden tarpeista ja tyypillisistä yhteydenottojen aiheista, toimialaa ohjaavasta lainsäädännöstä ja yleisesti alalla käytössä olevista järjestelmistä tekee meistä erityisen asiantuntevan kumppanin.

Oli toimiala mikä tahansa, me Sentraalilla paneudumme siihen huolella ja rakennamme palveluratkaisut asiakkaiden ja toimialan tarpeet huomioiden. Tällaisella mallilla kumppanuus tuottaa parasta mahdollista tulosta, sen on kokemuksemme asiakaspalvelukumppanuuksista meille osoittanut.

 Toimimme yrityksesi liiketoimintatavoitteiden mukaisesti

Asiakaspalvelun johto säilyy aina yritykselläsi

Toimimme kuin osana organisaatiotasi

Asiakasrajapinnan tieto ei katoa

Asiakaspalvelun ulkoistus tarkoittaa meille aitoa asiakaspalvelukumppanuutta ja tiivistä yhteistyötä yrityksesi kanssa. Tutustu tästä tarkemmin asiakaspalvelukumppanuuteen.

 

Ekokympin asiakastyytyväisyys nousi erinomaiselle tasolle

Kainuun jätehuollon kuntayhtymä Ekokymppi on tehnyt pitkään yhteistyötä Sentraalin kanssa. Katso videolta Ekokympin kokemuksia yhteistyöstä ja kumppanuudesta Sentraalin kanssa!

Olemme erittäin tyytyväisiä yhteistyöhön Sentraalin kanssa. Syklisen asiakaspalvelun haasteisiin on vastattu erinomaisesti ja asiakastyytyväisyys on noussut merkittävästi.

Marjut Kinnunen, Ekokympin asiakaspalvelupäällikkö

 

 

Lue tarkemmin Ekokympin haasteista, ratkaisusta ja tuloksista tai lataa koko asiakastarina alta!

Haasteena jätehuollon asiakaspalvelun saatavuus

Kuinka hoitaa resursointi sesonkiluontoisessa asiakaspalvelussa ja olla asiakkaiden helposti tavoitettavissa myös iltaisin?

Ratkaisuna yhteistyö joustavan asiakaspalvelukumppanin kanssa

Ruuhkahuippujen aikaan henkilöstöä voidaan siirtää joustavasti Ekokympin asiakaspalveluun. Aukioloaikaa saatiin näppärästi laajennettua chat-palvelulla, jota hoitaa jätehuollon toimialaan perehtyneet chat-asiakaspalvelun ammattilaiset Sentraalissa.

Tuloksena erittäin tyytyväiset jätehuollon asiakkaat

Asiakkaiden tyytyväisyys nousi merkittävästi – erittäin hyvälle tasolle. Asiakkaat saivat Ekokympin aina kiinni ja vastaamassa on osaavia henkilöitä.

Ekokympin asiakastarina

Nappaa vinkit ja lue kuinka Kainuun jätehuollon kuntayhtymä Ekokympin asiakastyytyväisyys nousi merkittävästi erinomaisella tavoitettavuudella ja asiakaspalvelulla.

Lataa asiakastarina

Millainen on hyvä jätehuollon asiakaspalvelukumppani ?

  • osaa tuloksellisesti neuvoa asiakkaitasi
  • tietää lain ja säädösten vaikutukset heidän arkeensa
  • tuntee jätehuoltoyhtymien ja -yritysten päivittäiset rutiinit sekä asiakaspalvelun kiireiset syklit
  • hallitsee valmiiksi alalla käytetyt tietojärjestelmät
  • hoitaa asiakaspalvelua kaikissa kanavissa asiantuntevasti ja ystävällisesti
  • kehittää proaktiivisesti asiakaspalvelua, asiakaspalvelu on aina ajantasalla ja kulkee kehityksen mukana

Miksi juuri Sentraali?

Kokemuksemme jätehuollon toimialalta ja siellä käytössä olevista tietojärjestelmistä helpottavat ulkoistuksen aloittamista – alun tietotekniset käynnistystehtävät ja tarve järjestelmäkoulutukselle vähenee.

Lähtökohtamme on aina määritellä ja löytää kunkin yrityksen tilanteeseen sopivin yksilöllinen ratkaisu.

Toimimme ja hoidamme asiakaspalvelua yrityksesi tavoitteiden mukaisesti. Osaamme ohjata päivittäiset rutiinit tukemaan yrityksesi laajempaa strategista päämäärä.

Hyvän asiakaspalvelukokemuksen luominen kaikissa kohtaamisissa ja kaikissa kanavissa on meille itsestäänselvyys.

Osaava henkilöstömme on tärkeimmässä roolissa tuottamassa asiantuntevaa, henkilökohtaista, ystävällistä ja merkityksellistä asiakaspalvelua yrityksesi asiakkaille.

Operatiivinen toimintamallimme sekä kiitetty osaamis- ja kouluttamistapamme varmistavat onnistuneen ulkoistuksen ja aidon asiakaspalvelukumppanuuden luomisen.

Tiesitkö, että ulkoistuksen aloittaminen on yllättävän helppoa?

Oli yrityksesi tarve pieni – kuten yksittäisen palvelukanavan lisääminen – tai laajempi monikanavainen asiakaspalvelukokonaisuus, me Sentraalilla voimme auttaa. Ulkoistuksen aloitusmallimme tekee siitä erityisen helppoa.

Asiakaspalvelun ulkoistuksen voi aloittaa pienestä osasta ja laajentaa tarpeiden mukaan. Yhteistyömme Ekokympin kanssa alkoi laskutuksen asiakaspalvelusta, johon pian lisättiin myös puhelinvaihde ja myöhemmin chat-asiakaspalvelu.

Asiakaspalvelun saatavuuden laajennus onnistuukin näppärästi esimerkiksi chatin avulla. Sentraalin ammattitaitoisten chat-asiakaspalvelijoiden avulla asiakkaiden on helppo asioida virka-ajan ulkopuolella.

Viisi hyvää syytä ulkoistaa asiakaspalvelu:

1. Joustavat palveluajat ja -kanavat

Yrityksesi on helppo lisätä asiakaspalvelun aukioloaikoja tai ottaa käyttöön uusia palvelukanavia tarpeen mukaan ilman raskaita rekrytointiprosesseja, uusia kiinteitä kuluja tai investointeja järjestelmiin ja koulutukseen.

2. Asiakaskokemuksen paraneminen

Asiakaspalvelun laadun paraneminen ja asiakastyytyväisyyden kasvu pidempien palveluaikojen, monipuolisten palvelukanavien sekä asiantuntevien ja motivoituneiden asiakaspalvelun ammattilaisten myötä parantaa asiakaskokemusta kaikissa kanavissa.

3. Lisämyyntiä yrityksellesi, lisäarvoa asiakkaillesi

Hyvä ja oikealla tavalla myyntihenkinen asiakaspalvelu pystyy esimerkiksi vähentämään peruutusten määrää ja myymään asiakkaille paremmin sopivia tai korvaavia tuotteita.

4. Joustavat kustannukset ja resurssit

Ulkoistuksessa yrityksesi kulut ovat muuttuvia: maksat asiakaskontaktien hoidosta, aktiivisesta ajasta asiakkaiden kanssa. Et kokonaistyöajasta sivukuluineen kuten oman asiakaspalvelun kohdalla. Kumppanin kanssa saat asiakaspalveluun aina joustavasti lisäresursseja kun siihen on tarvetta.

5. Helppo aloittaa

Nopea ja ketterä ulkoistuksen aloitusmallimme mahdollistaa liikkeelle lähdön jopa muutamssa viikossa. Voit aloittaa esimerkiksi chat-palvelun avaamisella ja sen jälkeen laajentaa asiakaspalvelukanavia tarvittaessa portaittain.

Etsitkö osaavaa jätehuollon asiakaspalvelukumppania?

Haluatko kuulla lisää jätehuollon asiakaspalvelun ulkoistuksesta ja käytännön tekemisestä? Ota yhteyttä ja keskustellaan onnistuneista asiakasreferensseistä ja toimialan erityistarpeista sekä siitä, miten voisimme auttaa sinun organisaatiotasi.

Pyydä yhteydenottoa
Olli Salmela

Olli Salmela

Myyntipäällikkö

Mikko Luhtaniemi

Asiakkuuspäällikkö

Puh. 029 0100123