Kulut joustaviksi, asiakastyytyväisyys ja myynti ylös – kyllä, ulkoistus voi tuoda tätä kaikkea.

Lue miten ulkoistamalla voit säästää asiakaspalvelun kustannuksissa, parantaa asiakaskokemusta, nostaa myyntiä. Kokosimme yhteen tiiviin infopaketin, jonka avulla sinun on helppo tarkastella mitä hyötyä asiakaspalvelun ulkoistus tuo, mistä ulkoistetun asiakaspalvelun hinta muodostuu, pyöritellä asiaa eri näkökulmista ja napata vinkkejä miten homma hoituu!

Miten asiakaspalvelu ulkoistetaan?

Napakka oppaamme kertoo miksi, miten ja milloin asiakaspalvelu kannattaa ulkoistaa.

Lataa hyvä lukupaketti

Ota yhteyttä!

Haluatko kuulla lisää asiakaspalvelun ulkoistuksesta ja käytännön tekemisestä? Ota yhteyttä ja jutellaan vaikkapa onnistuneista asiakasreferensseistä sekä miten voisimme auttaa sinun organisaatiotasi.

Olli Salmela

Olli Salmela

Myyntipäällikkö

Puh. 029 0100123

Lue miten olemme onnistuneet

STARK logo

Alansa vahvimmat asiakaslupaukset

Lue miten Sentraali auttaa STARKia varmistamaan alansa vahvimmat asiakaslupaukset.

 

Loiste logo

Toimialan paras palvelukokemus

Lue miten Sentraalin avulla Loiste yhdistää parhaan palvelukokemuksen ja kustannusten skaalautuvuuden.

Asiakkaitamme