Yritys

Sentraali lyhyesti

Tuotamme laadukkaita asiakaspalveluratkaisuja, joilla yrityksesi varmistaa onnistuneet asiakaskohtaamiset kaikissa kanavissa joka päivä vuoden ympäri.

Hoidamme asiantuntemuksella yrityksesi asiakaspalvelun monipuolisesti kaikissa kanavissa: palvelemme puhelimitse, sähköpostilla, verkkosivujen kautta, sosiaalisessa mediassa, chattaillen – missä ja milloin tahansa, tarvittaessa 24/7. Lisäksi hoidamme teknisen tuen, moderoinnin, myynnin ja asiakkuudenhoidon sekä puhelinvaihteen. Kykenemme hoitamaan tehokkaasti ja laadukkaasti suuriakin volyymejä. Tunnemme kuluttajat ja heidän tarpeensa, sillä olemme tuottaneet onnistuneita asiakaskohtaamisia jo vuodesta 1911.

Sentraali numeroina

Meillä on erittäin vahva kokemus onnistuneiden asiakaskohtaamisten tuottamisesta, sillä olemme tarjonneet niitä jo vuodesta 1911 lähtien.

15M

Asiakaskohtaamista vuodesta

350

Osaavaa asiakaspalvelun ammattilaista

80%

Asiakkaistamme täysin samaa mieltä: Sentraali on luotettava ja joustava kumppani

Yrityksille räätälöityjen asiakaspalveluratkaisujen lisäksi tuotamme myös numero- ja  hakupalveluita, mm. kaikkien suomalaisten elämää helpottavia 0100100 -palveluita sekä 118 Numeropalvelua. Yrityksille tarjoamme myyntiä edistäviä 0100100-mediaratkaisuja, parempaa löydettävyyttä ja erottuvaa näkyvyyttä sekä paikallisesti että valtakunnallisesti. Palveluitamme käytetään tositarkoituksella, tarve on jo olemassa ja siihen etsitään välitöntä ratkaisua puhelimitse, mobiililla ja netissä.

Toimimme noin 350 hengen voimin Helsingissä, Kajaanissa, Rovaniemellä, Tampereella ja Turussa. Teemme tiivistä yhteistyötä Eniro 118118:n kanssa ja tarjoamme asiakaspalveluratkaisuja myös Ruotsissa. Olemme osa Tukholman pörssissä listattua Eniro-konsernia, jolla on noin 1600 työntekijää Pohjoismaissa ja Puolassa. Lue lisää Eniro-konsernista.